מה הקשר בין נדל“ן שיווק בתים ומציאות מדומה?

ניווט מהיר

מאז מגפת הקורונה לא היה בשנים האחרונות ביקוש אדיר כל כך לדירות. הן בתחום המכירה והן בתחום ההשכרה, שיווק בתים ודירות בישראל עבר תפנית של ממש, גם כתוצאה מהמשבר, אבל לא רק, בעיקר משום שהטכנולוגיה הולכת לכיוונים אחרים ומשנה את תהליכי המכירה והקניה. אפליקציות שפותחו במטרה לתת לרוכשים הפוטנציאליים מידע ממשי על הדירה או הבית אותם הם מחפשים, הקמת קמפיינים בפייסבוק דרך ניתוח קהלי יעד רלוונטיים באמצעות טכנולוגיית טרגוט מתקדמת של המערכת וזה לא נגמר שם. זה ממשיך גם למכירת דירות ”על הנייר“ מקבלנים ויזמים מובילים באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה. חברות רבות נמצאות בתהליכי פיתוח מתקדמים של תוכנות דרכן הם יכולים לספק ללקוחות סיור חוויתי מותאם להם באופן אישי בדירות שמתחילים בהן תהליכי שיווק מסיביים.

שיווק בתים באתרים OUT סיורים וירטואלים IN

טכנולוגיות מכירה המבוססות על מציאות רבודה ומציאות מדומה קיבלו תפנית אדירה במשבר הקורונה. חברות נדל“ן ויזמים בכל העולם הבינו כיצד הם יכולים למקסם ולנצל לטובתם את פלאי הטכנולוגיה, בתקופה שבה ריחוק חברתי נכפה עלינו. היום אחרי שנה לא פשוטה וירידה במכירות אומרים המומחים, הירידה הייתה לצורכי עליה. עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם נרשמים וירטואלית לרכוש דירות בפרויקטים שונים כאשר המכירות מבוססות על סיורים וירטואליים ושיחות זום עם משווקי המכירות של הפרויקטים השונים. אם עד לפני שנתיים כל מי שהיה מעוניין לרכוש דירה היה עושה את זה תוך כדי שהוא צופה בתכניות מודפסות, היום טכנולוגיות מציאות רבודה ומדומה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתהליכי שיווק מסיביים במטרה ליצור לרוכשים הפוטנציאליים חוויה אינטרקטיבית יוצאת דופן. דרך אתרי אינטרנט ניתן להעביר לרוכשים את כל המידע תוך כדי ליווי מלא של בעל מקצוע מהתחום.